środa, 17 lutego 2016

♥ ROZDANIE ♥

Witajcie :)
Kilka dni temu porządkując swoją toaletkę odkryłam całkiem sporo nieużywanych przeze mnie kosmetyków. Po chwili zastanowienia stwierdziłam, że być może u którejś z Was sprawdzą się one świetnie i będziecie z nich bardzo zadowolone. Nie są one wprawdzie nowe, ale mam nadzieje, że i tak zechcecie o nie powalczyć. Przedmiotem tego rozdania są dwa kosmetyki marki Clinique, których zużycie oceniam max na 10 %, a więc jeszcze całkiem sporo ich zostało. Kupiłam je w zeszłym roku w okolicach kwietnia, termin zużycia od otwarcia to 24 m-ce, a więc jeszcze przez kolejny rok możecie śmiało z nich korzystać. 
Wszystkie zasady rozdania znajdziecie na abcmakijazu.com 
Rozdanie dotyczy bloga abcmakijazu.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*