sobota, 23 maja 2015

HISTORIA MAKIJAŻU : LATA 20. XX WIEKU

Witajcie :)

Kiedy kilka lat temu zainteresowałam się makijażem, starałam się znaleźć  informacje dotyczące jego historii i trendów jakie pojawiały się w poszczególnych latach ubiegłego wieku. Niestety miałam wrażenie, że ten temat jest często pomijany i w związku z tym stwierdziłam,  że warto by było dosłownie w kilku zdaniach przybliżyć Wam charakterystyczne cechy makijaży i zaprezentować je na sobie lub na kimś innym. Oczywiście będą to moje interpretacje, zapewne nieco odbiegające od tych oryginalnych.
Dzisiaj zapraszam Was na pierwszy wpis, w którym skupię się na makijażu lat 20-tych XX wieku. Jeśli interesuje Was ta tematyka i chcecie zobaczyć moją interpretację takiego makijażu to zapraszam  TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*