środa, 20 lutego 2013

Lakier Golden Rose nr 107.


Witajcie :)

Jak już kiedyś Wam wspominałam, dwa tygodnie temu kupiłam swoje pierwsze dwa lakiery z Golden Rose (wiem, wiem w niektórych kwestiach jestem nieźle zacofana : )  Ostatnio dokupiłam jeszcze kilka i na dzień dzisiejszy moja kolekcja lakierów GR prezentuje się już całkiem znośnie (przynajmniej mnie się tak wydaje). 

Dzisiaj pokażę Wam  lakier o nr 107. Jest on w ciemno-granatowy kolorze,  a na paznokciach  wychodzi praktycznie czarny z przepiękną granatową poświatą.  I z tego powodu, że jest to odcień bardzo ciemny pewnie użyję go jeszcze kilka razy i zapewne pójdzie w odstawkę na czas wiosny i lata, bo w tym okresie wolę używać nieco lżejsze kolory.

Nałożyłam dwie warstwy lakieru, standardowo z odżywką Sally Hansen i Top Coat-em z OPI.  Miałam go na paznokciach dwa dni i w tym czasie bardzo ładnie się prezentował (dzisiaj już go zmyłam, bo będę testować kolejne odcienie od GR : ).  Jedyne co zauważyłam to, że dość szybko ściera się z końcówek paznokci…

A tak wyglądają pazurki nim pomalowane :








No i co o nim myślicie? Fajny, czy raczej nie ? Polecacie jakieś konkretne kolory lakierów GR?

Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. W butelce wygląda jakoś ładniej...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda :( Ale efekt na paznokciach nie jest najgorszy, choć ten piekny granat mógłby być wyraźniejszy...

      Usuń
  2. Myslałam ze to czarny kolo a to granat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i szkoda, że tak mało granatu widać na paznokcach :(

      Usuń
  3. tak końcówki w paris ścierają sie zadziwiająco szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu... to wielka szkoda, bo mam jeszcze kilka nowosci z tej serii. Ale w jasniejszych kolorach wiec moze nie bedzie tego tak bardzo widac :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce wygląda na granatowy ,a na pazurkach czarno-granatowy:)a mi z końcówek każdy jaki by nie był się ściera , i z top coatem.. jak z trwałością pozostałej częsci?nie matowieje ten lakier?

      Usuń
    2. Wydaje mi sie, że te lakiery beda bardzo trwale (poza końcówkami), po 2 dniach wyglądał praktycznie idealnie :) Nie zauważyłam też jakiegos dodatkowego matowienia... Ale na pewno będę pisac o lakierach GR, bo mam jeszcze kilka wiosennych kolorków do wypróbowania :)

      Usuń
  5. W buteleczce wygląda jak granat na paznokciach już bardziej jak czarny ale mimo to bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez miałam (no, w sumie mam) granat z Golden Rose, ale bez jakichkolwiek drobinek i jest piękny, taki... ciemno marynarski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wolałabym, żeby ten tez był bardziej granatowy...

      Usuń
  7. Wolałabym więcej granatu i mniej czerni w tym lakierze :)
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest! kocham takie granaty na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest bardzo ladny :) akurat w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ;) na to idealnie pasował by jakiś brokat złoty - takie gwiazdziste niebo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* O tak taki brokat zrobiłby fajny efekt :) Dzięki za pomysł :*

      Usuń
  11. Wszystkie mamy podobne zdanie:) I ja się podpisuję, że kolorek w buteleczce i ładniejszy i inny:) Ale paznokcie ładnie pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*