poniedziałek, 10 czerwca 2013

Converse prosto z Filipin :)

Hej Kochani :)

Dzisiaj post chwalipięcki z kultowymi Conversami w roli głównej :) Powiem Wam, że od dobrych kilku miesięcy przerzuciłam się na płaskie buty i już prawie w ogóle nie chodzę na obcasach, wyjątkiem są ukochane koturny. Chyba jestem już w takim wieku, że wybieram wygodę :)

Ostatnio mój M. pojechał na kilka tygodni na Filipiny. Dobrze wiedzieliśmy jak tanie są tam Conversy i jeszcze przed wyjazdem wymierzyłam swoje stópki i zamówiłam dwie pary. Nie wiedziałam tylko jakie kolory bym chciała i w ogóle jakie będą dostępne. Koniec końców wybrałam klasyczną czerń i biel. Buty po przeliczeniu kosztowały 150 zł (100 zł mniej niż w Polsce !!!). Na Filipinach wszystkie amerykańskie marki są o wiele tańsze niż w Polsce, odwrotnie jest z tymi europejskimi.

Wracając do butów wybrałam model niedostępny w Polsce, a przynajmniej w Krakowie, czyli niski, wąski i bardzo delikatny.














I prezentacja na stópkach :








I prezentacja ze spodniami z Zary za którymi łaziłam od 2 tygodni i nigdzie nie mogłam ich znaleźć !!!




Jak Wam się podobają moje tramposze ? Macie, lubicie ? A może totalnie Wam się nie widzą ...

Buziaki :*

36 komentarzy:

  1. jeeej ale Ci zazdroszczę! :D model Twoich conversów jest rewelacyjny ;) ja od kilku lat przymierzam się do kupna, ale właśnie przez cenę ciągle rezygnuję ;( fajnie się Zarowe spodnie z nimi prezentują! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa byłabym zapomniała, jestem już po kilku użyciach emulsji matującej Vichy Capital Soleil - jet rewelacyjny ;) mam problem z bardzo tłustą cerą, a ten o dziwo ani nie roluje podkładu, ani mnie nie podrażnia ! ;)

      Usuń
    2. Dzięki :) Zarowe spodnie tak mi sie spodobały, że w koncu kupiłam rozmiar większe, bo mojego juz nigdzie nie było... i mam typowe boyfriendy :) A Conversy właśnie chciałam takie delikatne i ten model ogromnie mi sie spodobał :) O widzisz szkoda, że dopiero dzisiaj mi piszesz o V. bo właśnie kupiłam sobie ten z LRP... ale ten tez mi spasował, za to nastepny bedzie już Vichy !!!

      Usuń
  2. Fajnie, że po niższej cenie :D Ja lubię trampki z grubszą podeszwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mnie tez sie te na grubszej podobają, ale nie do moich patykowatych nóżek !!! (choc na zdjeciu tego nie widac, że mam takie :P)

      Usuń
  3. mam dwie pary conversów, jedne krótkie i wąskie (takie, jak Twoje) w kolorze zielono-szarym, a drugie wysokie kremowe. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po kilku dniach noszenia jestem w nich absolutnie zakochana i nie wiem jak mogłam sie obyc bez tak wygodnych bucików !!! :D

      Usuń
  4. Converse to moje ulubione buty :) Mam już 9 par ;) Niestety slimy jakoś nie przypadły mi do gustu, wolę klasyczne modele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow !!! :) Niezła masz kolekcje :) A mnie te pasuja, w klasycznych wygladam jak kot w butach (to słowa mojego męza :)

      Usuń
  5. kiedys szalałam na ich punkcie ale sie opamiętałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie wolę wysokie trampuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tez dłuższe na delikatnej koturnie, ale też na niskiej podeszwie :) Te niskie łatwiej mi spasować z różnymi ubraniami :)

      Usuń
  7. Lubię i takie, i te za kostkę :) A białe są po prostu mega :) Teraz sama będę szukać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Te białe tez bardzo mi sie spodobały i teraz wole je od tyh czarnych :)

      Usuń
  8. świetne, sama muszę sobie w końcu jakieś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy mój chrzestny wyjechał kilka miesięcy temu za granicę sprezentował mi krótkie Conversy granatowe, bardzo je lubię, są wygodne i z pewnością także były tańsze niż tu, w Polsce :) A właśnie chciałabym mieć jeszcze białe, rok temu marzyłam o miętowych, ale mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez myslałam o mietowych, ale nie byłyby tak uniwersalne jak białe :( a w białych podoba mi sie, że pasuja właściwie do wszystkiego i ten czerwony paseczek na podeszwie... :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny model i faktycznie w Polsce mniej spotykany. I jak pięknie oszczędzone pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** O tak te zaoszczedzone 200 zł to całkiem niezła sumka :D

      Usuń
  11. Uwielbiam trampki wszelakie i mogłabym w nich chodzić codziennie.
    Świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** Tez mi sie podobaja i to bardzo :) A trampki przewygodne i na latanie po miescie czy na spacer z psem najlepsze !!!

      Usuń
  12. Super! A ja jestem w Chinach i ani razu nie zajrzałam do sklepu Converse, ciekawe, czy tutaj też są tańsze, trzeba sprawdzić przed powrotem do EU... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :* Koniecznie sprawdz cene, na Filipinach wszystkie amerykanskie marki sa naprawde duzo tańsze (Converse, Guess, czy Lacoste) !!! :)

      Usuń
  13. Białe z tymi spodniami Zary wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Właśnie białe bardziej mi sie teraz podobaja, nawet mój M., który ma prawie same czarne ubrania i buty mówi, że sa lepsze od czarnych ! :D

      Usuń
  14. Białe rewelacyjne! Czarne wyglądają troszkę "męsko". :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są :) uwielbiam białe !!

    OdpowiedzUsuń
  16. te pierwsze to poprostuuu łałałiła ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh tak bardzo bym chciała tanie conversy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne :) To fakt w Azji Conversy są o wiele tańsze. Jak byłam w Tajlandii też chciałam sobie kupić czerwone albo turkusowe, ale nie było tych kolorów. W PL zapłaciła 229 zł tam kosztowały koło 115 zł. Różnica wielka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*