niedziela, 17 marca 2013

Rzęsy Ardell :)

Hej Kochani :)

Ostatnimi czasy rośnie moje uwielbienie dla sztucznych rzęs. Jestem totalnie zauroczona tym co potrafią zrobić z moimi oczami i całą twarzą. I teraz jakoś ciężko mi sobie wyobrazić wieczorowy makijaż bez nich, bądź choćby bez kilku doklejonych kępek. Oczywiście dla tych z Was, które mają naturalne "firanki" na swoich oczach z pewnością nie będzie to nic szczególnego. Jednak jeśli jak i ja macie dość rzadkie i krótkie rzęsy będzie to opcja idealna do nadania swoim oczom wyrazistego wyglądu.

Kilka dni temu zamówiłam przez Allegro trzy pary rzęs Ardell i uważam, że są to naprawdę świetnej jakości rzęsy. Są wykonane z naturalnych ludzkich włosów i każda sztuka jest robiona ręcznie. Kosztują poniżej 20 zł za parę.

Zobaczcie jakie modele wybrałam :




Pierwszym z nich są rzęsy Demi Wispies. Są one bardzo gęste i podkręcone. Z przodu krótsze i wydłużające się stopniowo ku tyłowi. Myślę, że będą dobre dla średnich i dużych oczu. W przypadku małych obawiam się, że zbytnio je obciążą.




Kolejne to model Wispies. Na zdjęciach w Internecie nie do końca widziałam różnicę, ale jak przyszły to zobaczyłam, że są zupełnie inne od DW. Włoski są rzadsze i mniej podkręcone. Najdłuższe w środkowej części rzęs.




Kolejne rzęsy to połówki o nr 318. Już kiedyś je miałam, wyglądają naturalnie, dobre i na dzień i na wieczór. Myślę, że sprawdzą się u każdej z Was :)




Moja miłość do sztucznych rzęs stale rośnie i obawiam się, że moja kolekcja będzie się stopniowo powiększać o nowe modele.

Jeśli macie jakieś sprawdzone rzęsy to piszcie koniecznie co wg Was warto kupić (firma i model) i dlaczego :)

Buziaki :*

56 komentarzy:

  1. duzo dobrego o nich slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeejciu nigdy nie miałam, a tak mnie kusi żeby kupic. Może zrobisz post jak zakładać je krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym postem będzie cieżko :( Mogłabym to opisać, ale ze zdjęciami będzie problem (efekt przed i po to nie ma sensu). Polecam filmiki na youtube, np taki http://www.youtube.com/watch?v=DXr9z05cHgI. Może jakosc filmu nie jest jakas mega, ale jest tam tyle informacji, że ja po jego oglądnieciu wiedziałam wszystko co chciałam sie dowiedziec o sztucznych rzęsach :D

      Usuń
  3. Rzęsy zapowiadają się bardzo fajnie, sama nie raz mam ochotę kupić jakieś, ale nigdy w życiu miałam z takimi do czynienia i nie wiem czy poradziłabym sobie z ich założeniem. Mam jeszcze pytanie, może większości, wyda się ono śmieszne ale co tam :P Czy takie rzęsy są jednodniowe czy można dłużej w nich pochodzić? :x kurcze, na prawdę nie wiem jak to z nimi jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy są wielokrotnego użytku :) Zasada jest taka, żeby je naklejać po wytuszowaniu swoich naturalnych rzęs. Na koniec dnia odklejasz je, czyscisz z kleju i wkładasz do opakowania. Trzeba tylko uważać, żeby ich nie uszkodzić podczas ściągania i czyszczenia, bo sa bardzo delikatne. Kępki za to są jednokrotnego użytku. Polecam pobawić sie na poczatek z kepkami i połówkami :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) W takim razie robiąc następne zakupy w drogerii, na pewno wrzucę do koszyka kępki :D

      Usuń
  4. Same dobre rzeczy o nich słyszałam, chciałabym umiec je zakładac ale zawsze mam z tym problem ;( i rzadko nosze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zakładaniem rzeczywiscie może byc problem, ale jak to zazwyczaj bywa w makijażu praktyka czyni mistrza :)

      Usuń
  5. te w środku najlepsze, takie delikatne ale mimo wszystko po doklejeniu na pewno dają zamierzony efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, one tylko w opakowaniu tak niepozornie wyglądają :) Zresztą pokaże je Wam napewno to sama ocenisz :D

      Usuń
  6. Ja kupiłam niedawno kępki z essence i jestem niesamowicie zadowolona :) Pasuje mi długość i mają całkiem fajny klej w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kępki, bo można sobie nimi budować efekt na oku:) O kępkach z essence nie słyszałam, ale zapamiętam, że je mają i pooglądam przy najbliższej okazji:)

      Usuń
  7. Bardzo jestem ciekawa jak się zaprezentują :) Ja sztucznym rzęsom narazie nieśmiało się przyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam ich rzadko, ale teraz skradły moje serce :)

      Usuń
  8. osobiście nie umiem ich sama aplikować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować i w końcu Ci się uda je ładnie przykleić :)

      Usuń
  9. cudnie się prezentują, ja póki co używałam tylko takich z allegro/ebaya i były raz lepsze raz gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Ardell polecam, są naturalne i całkiem ładnie zrobione :)

      Usuń
  10. Wyglądają bardzo fajnie, ciekawe jak będą się prezentowały na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś o nich słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodziłam obok nich w Boots'ie ale w końcu wydałam kasę na coś innego ;). Dobrze wiedzieć, że są dostępne na All. Pokaż na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże :) Na Allegro są i jest całkiem niezły wybór różnych modeli :)

      Usuń
  13. Drugie wg. mnie najładniejsze :) Ja polubiłam sztuczne rzęsy od Sylwestra i teraz 'ubieram' prawie na każdą imprezę :) Kupuję jakieś niedrogie i przyklejam klejem duo z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drugie chyba beda ładnie oczko otwierac i powiekszac :) A klej duo jest najlepszy !!! :D

      Usuń
  14. nigdy nie miałam do czynienia z takimi doklejanymi rzęsami, choć efekt dają spektakularny :) chyba nie umiałabym sobie ich poprzyklejać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, dałabys sobie rade z ich przyklejeniem :) Jeśli nawet za pierwszym razem bys sobie nie poradziła, to nastepnym juz na pewno :)

      Usuń
  15. A ja nigdy nie miałam sztucznych rzęs, choć fajnie czasem było by takie mieć, ale to dlatego że wydaje mi się ze bym to zrobiła źle i wyglądałabym śmiesznie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zawsze przyklejać je blisko własnych rzęs. Najpierw trzeba swoje naturalne delikatnie wytuszować, tak żeby zrobiły sie czarne i wtedy szybko przyklejac sztuczne. Jeśli przykleisz je dość blisko to absolutnie nie bedzie to wygladalo smiesznie :D

      Usuń
    2. Ale niektóre dziewczyny przykładają rzęsy palcami a inne pęsetą, jak lepiej? ;)

      Usuń
    3. Ja zaczynam przyklejać je pęsetą, a później "układam" je i pęsetą i palcami :)

      Usuń
  16. bardzo chciałabym je spróbować ;)
    wiele osób je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie sie, że wiele osób je chwali. Są naprawdę ładnie zrobione i nie sa plastikowe, tylko naturalne :D

      Usuń
  17. Jeszcze pomacam u Ciebie zanim zamówię:):**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej sobie pooglądaj u mnie, bo jak Ci pisałam, obawiam sie, że wiele modeli u Ciebie gdzies zniknie i obciazy oko ... :*

      Usuń
  18. przyznaję się bez bicia, że nigdy w życiu nie nakładałam sobie sztucznych rzęs ale szalenie podoba mi się efekt takich dobrze dopasowanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo sie podoba co potrafia zrobic z okiem :)

      Usuń
  19. Eh, nawet nie wiesz jak kusisz :) Chętnie wymieniłabym już jedną parę sztucznych rzęs na nwoe i właśnie Ardell jest na celowniku :) wyglądają przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy Ardell są cudowne :) Jedyny minus jest taki, że nie ma ich gdzie dokładnie pomacac :(

      Usuń
  20. Witam, kiedyś kupiłam sztuczne rzęsy i tak leżą i leżą i jeszcze ich nie użyłam ... Jakoś nie mam przekonania albo odwagi?? :) Fajny blog oczywiście obserwuję i to już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* A rzęsy w jakis wolny dzień sobie wypróbuj, a nóż się w nich zakochasz i zaczniesz nosic na większe wyjscia :D

      Usuń
  21. tak, wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te ostatnie sa dosc hmm smieszne? :D nie wiem czy umialabym nosic sztuczne rzesiska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ostatnie przykleja sie tylko w kacik zew i moze dlatego tak wyglądają :) Efekt za to daja super naturalny, do noszenia nawet w ciagu dnia :)

      Usuń
  23. Bardzo lubię tę firmę, ale tego produktu jeszcze nie miałam okazji używać;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są, ale ja się chyba nigdy nie przekonam żeby kiedyś założyć, jednak u kogoś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post i porady w komentarzach. :-)

    Nigdy nie miałam sztucznych rzęs, a ciekawią mnie ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się czaję na sztuczne Ardelki ale jakoś się boję, może się przełamię i zainwestuję, w końcu czas ucieka, życie jest zbyt krótkie by nie umilać go sobie takimi małymi przyjemnościami. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*