piątek, 22 marca 2013

Makijażowe nowości :)

Hej Kochani :)

Kilka dni temu wybrałam się do Inglota i Rossmanna po kilka kosmetyków makijażowowych potrzebnych mi do wymalowania mojej pierwszej klientki !!! Powiem Wam, że nawet sobie nie zdawałam sprawy ile kosmetyków mi jeszcze brakuje :( Bo jakoś zawsze wszystko kupuje dla siebie, wiec w kufrze miałam braki podkładowo-pudrowe i pomadkowe. Po dokładnym przeglądnięciu wszystkiego stworzyłam sobie całą listę z tym czego mi jeszcze brakuje. Taka lista to dobra rzecz, bo przynajmniej się jej trzymam i nie kupuję kolejnych identycznych kosmetyków i nie dostaje też oczopląsu po wejściu do sklepu :D

Zobaczcie co ze sobą przyniosłam:




Nie wiem, czy widziałyście reklamę w TV, ale przez cały miesiąc produkty Bourjois są przecenione o 20% :) Kupiłam dwa podkłady Healthy mix w kolorze 52 i 53 (44,99 zł) i korektor w pędzelku (29,99). Wiem już, że korektor całkiem nieźle kryje cienie pod oczami :)




Potrzebowałam też cielistej kredki na linię wodną. Nawet sobie nie wyobrażacie jak ciężko było mi ją znaleźć !!! Znalazłam ją w szafie MaxFactor (odcień 090 Natural Glaze) i kupiłam za 25,99 zł.
Dodatkowo wymieniłam swój stary i wyschnięty eyeliner z Maybelline na nowy słoiczek (33,99 zł).




Kolejnym zakupowym przystankiem był mój ukochany Inglot :) Całkiem niedawno odkryłam pomadkowe wkłady za 10 zł każdy. Pomadki są dobrze napigmentowane i super nawilżają usta.  Ale dla tych z Was, które mocno zjadają kolory na ustach mogą się nie sprawdzić :( Cztery wkłady z paletki są nowe, kolorki Wam dopiszę w najbliższych dniach :)




Kupiłam również wosk do brwi (10 zł), brązowy, matowy cień (10 zł) i spiralkę (18 zł).




Jeszcze kilku rzeczy mi brakuje, ale mam nadzieję uda mi się wszystko skompletować w niedługim czasie :)

Znacie, któryś z powyższych kosmetyków ? Jeśli tak to co o nich myślicie ?

Buziaki :*

81 komentarzy:

  1. A ja miałam możliwość testowania ów korektora ;) spisał się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go testowałam na modelce i spodobał mi sie, bo ma ładne krycie i nie podkreślałam zmareszczek :) Użyłam go jeszcze na czerwone skrzydełka nosa i też dał radę :)

      Usuń
  2. Wyśmienite zakupy :) I sporo tego :) Nie miałam przyjemności używania żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wydaje mi się, że wszystkie produkty są dość dobre i o to chodziło :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten eyeliner. Mam pytanie (dotychczas kupowałam go zagranicą) czy w PL są dostępne inne kolory niż czarny?
    Ta spiralka jest trochę twarda jak dla mnie a kredkę z MF lubię i używam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce chyba jest jeszcze dostepny brazowy, ale nie dam sobie palca uciac ... A co do kredki to jestem bardzo zadowolona, że udało mi sie ja znaleźć :D

      Usuń
  4. Pomadki w formie wkładów odkryłam już dawno temu :)
    Genialna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz... a ja całkiem niedawno, ale wiesz lepiej późno niz wcale :)

      Usuń
  5. Mam tak straszne problemy z cieniami pod oczami :( Wygląda to tak jakby mi ktoś zrobił wielką śliwę pod okiem :/ Chciałam wypróbować ten korektor w tubce ale niestety mimo promocji cena mnie nokautuje :( Myślę, że to za dużo na tak niewielką tubeczkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, takiego produktu daje sie tylko odrobinke:) Ale jezeli chodzi o jego wydajnosc to nie wiem jak bedzie...

      Usuń
  6. Ja mam nudziakową kredkę z Oriflame. Szybko schodzi z linii wodnej :/ Też nie mogłam znaleźć żadnej w drogerii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz miałam rezygnować, po dwa razy grzebałam w kazdej szafie i udało się :) Dam znac jak bedzie z jej trwałościa :)

      Usuń
  7. O, jestem ciekawa tego zakupu z Inglota :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sie spodobała sama idea tych pomadkowych wkładów :) Nie sa drogie i możemy sobie kupic kilka zamiast jednej pomadki z drogerii. Poza tym zajmuja mało miejsca :D

      Usuń
  8. pomadki z Inglota bardzo mnie zaciekawiły :) muszę go za niedługo odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poogladaj je koniecznie, bo sa całkiem fajne :)

      Usuń
  9. ale fajne zakupy:)poszalałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* O tak poszalałam, nie da sie ukryc :)

      Usuń
  10. co do tych pomadek z inglota to cała 5 kosztuje 10zł czy sztuka 10zl?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś Ty kupowała liner z Maybelline...strasznie drogi...ja swój kupiłam w SupePharm za 19,49zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie nawet nie denerwuj :P wczesniej byłam w SP, ale kolejka była przez cały sklep więc uciekłam stamtad...

      Usuń
  12. Oj, ostatnio zastanawiałam się, gdzie będę mogła kupić taką spiralkę ;) Już wiem, gdzie jutro pójdę :P Dzięki :)
    A co do cielistej kredki - gratuluję! Ja poluję na nią po całym Szczecinie i nigdzie jej nie ma;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Ja dopiero w R. zorientowałam sie, że z ta cielista kredką moge miec problem... na szczescie się znalazła :D

      Usuń
    2. Kupiłam dzisiaj tę spiralkę ;) Bardzo fajna.
      Ale niestety nie udało mi się jeszcze upolować tej kredki, nie miałam tyle szczęścia ;)
      Mój blog

      Usuń
    3. wow, to ja chyba jestem szczesciara :) Powiem Ci, że kredka jest świetna, długo utrzymuje sie na lini wodnej w niezmienionym stanie. Trzymam kciuki za jej odnalezienie i kupienie :)

      Usuń
  13. Zakupki udane widzę:)oprócz linera Maybelline , którego uwielbiam nie miałam nic:(ale oczywiście wpadło mi już w oko mazidełko do ust w kolorze różowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo udane :) No tak, nie mogło byc inaczej, Twój wzrok musiał sie na różowosciach zatrzymać :* A te pomadki to dobra sprawa, bo są tanie, nawilżające i można sobie paletki komponować wg własnych upodoban :)

      Usuń
  14. pomadki z Inglota mnie zaciekawiły bardzo;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio przekopałam pół internetu w poszukiwaniu cielistej kredki :D i szczerze mówiąc nie widziałam max factora, dlatego czekam z niecierpliwością na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam sie, że jeszcze jej nie uzywałam. Jutro planuje ten pierwszy raz :D Dam znac jak sie sprawuje, jak ja troche potestuje:)

      Usuń
  16. ja mam ochotę na tą kredkę z max factora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko skończę mój podkład i eyeliner kupię te, które Ty kupiłaś. OD dawna mam na nie ochotę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do podkładów, to niestety nie moje kolory, sa po prostu za ciemne, ale planuje dokupic ten najjasniejszy, bo też mam ochote go wypróbowac :D

      Usuń
  18. Daj znać, jak sprawują się podkłady...Ja ostatnio szukam czegoś dobrego, bo większość podkładów sprawia, że mam różową albo czerwoną twarz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, tylko jak dokupie sobie ten najjasniejszy kolor, bo te sa dla mnie stanowczo za ciemne. Ale te, które mam są żółtawe, szczególnie nr 52, wiec może Ci sie sprawdzi :D

      Usuń
  19. O eyelinerze jednie słyszałam i mam zamiar go kupić ;) Ponoć pędzelek spisuje się całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moje drugie opakowanie tego eyelinera i muszę przyznac, że jest całkiem fajny :) Pędzelek tez, choć ja wole jeszcze cieńsze i co za tym idzie bardziej precyzyjne :)

      Usuń
  20. Znam ten ból - też myślałam o malowaniu klientek, ale jak malowałam koleżanki, i widziałam ile mi jeszcze kosmetyków brakuje, to prędko to nie nastąpi :) Czekam na szminkowe swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie juz na całe szczescie duzo nie brakuje, choc przeliczajac te kilka rzeczy na pieniadze to wartosciowo całkiem sporo tego wyjdzie :( Swatche pewnie sie pojawia :)

      Usuń
  21. Pomadkowe wkłady ale super :D I ta cena! I like it xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak !!! Warto sobie kupic kilka kolorów, wpakowac w paletke i niczego wiecej do szczescia nie potrzeba :)

      Usuń
  22. Lubię podkłady z Bourjois, poluję na ten eyeliner z Maybelline i ta kredka z Max Factora mi się spodobała... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie wypróbowałam tych podkładów, bo to nie moje kolory, ale jak dokupie ten najjasniejszy to bede mogla cos o nich powiedziec :)

      Usuń
  23. mega zrobilas zakupy :) wszytskie kosmetyki sa bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kredka z Max Factor jest bardzo dobra, mam ją :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że udało mi się kupic cos co sie sprawdza :)

      Usuń
  25. Świetne zakupy! Ja generalnie miałam kilka miesięcy przymusowego bana na zakupy i zaczęłam dostrzegać, że nic mi w sumie nie jest potrzebne więc teraz do wszelkich promocji podchodzę z dystansem, male nie ukrywam, że fajne rzeczy dorwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* A ja wciąż wszystko zbieram do malowania klientów :) I to jest dopiero ból, jak kupujesz cos i wiesz, że nigdy tego na sobie nie użyjesz :(

      Usuń
  26. Widzę że zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba większość miałam i świetnie sie u mnie sprawdzały :)

      Usuń
  28. gratuluję pierwszej klientki! ;)
    zaciekawiły mnie wkłady pomadkowe, więc chyba przespaceruję się do Inglota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Wkłady jak dla mnie sa idealne, wiele kolorów, niewielka cena i do tego całkiem spore nawilżenie daja na ustach :)

      Usuń
  29. mam ten eyeliner z Maybelline i uważam że jest świetny, u mnie w drogerii dorwałam go za 24 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę :) Lepiej mi nie pisz ile dałaś ... :P

      Usuń
  30. posiadam te wkłady pomadkowe i są super. ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ten eyeliner z maybelline. Dzięki niemu w końcu nauczyłam się malować prawie idealną kreskę;)
    Nie wiedziałam że inglot ma również wkłady z pomadkami. Osobiście wolę tradycyjną pomadkę alle takie wyjście jest również jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, malowanie kresek wcale nie jest takie trudne, jak sie go ma u siebie :) Ja lubie te wkłady, są niedrogie, ładnie nawilżają usta i wybór kolorów jest ogromny :)

      Usuń
  32. Bardzo lubię cienie inglota i ich przepiękne kolory lakierów do paznokci .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie, choc nie wszystkie, czasem pigmentacja jest zbyt słaba, ale wtedy używam ich na mokro (mam na mysli głównie perły). Lakiery maja przepiekne, widziałam wiosenna kolekcje kolorów i sa super !!! :D

      Usuń
  33. ciekawe zdobycze :) ja mam tę samą kredkę cielistą i jestem nią zachwycona - nie zmienię na żadną inną! pomadki ładne, ale kolory za ciemne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Trzy pierwsze kolory pomadek nie sa ciemne, moze swiatło troche przekłamuje. Co do kredki to jestem nia zauroczona, na lini wodnej bardzo długo sie utrzymuje :)

      Usuń
  34. pomadki z inglota mają na prawdę fajne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. też kupiłam ten podkład HM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia ? Ja kupiłam dla siebie najjasniejszy odcien i na razie go testuje :D

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*