czwartek, 15 września 2011

Kremy BB- czyli to czego w Azji pod dostatkiem ;)

Na Filipinach jestem już od kilku miesięcy i oczywiście ciężko byłoby nie pokusić się o wypróbowanie kilku kremów BB. Poniżej przedstawię Wam ich plusy i minusy, oczywiście będzie to moja subiektywna ocena. Może zacznę od tego, że jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku tłustej, z tym, że tutaj na Filipinach gdzie wilgotność powietrza  osiąga blisko 100% niestety robi się ona wyjątkowo tłusta ;(  




Pierwszym zakupem był krem z firmy 
Maybelline Clear Smooth Minerals SPF 26/PA+++.

Plusy:
idealny kolor jak dla mnie a mam bardzo jasną karnację z domieszką czerwieni i mimo, że kremy BB mają stapiać się z cerą to nie do końca tak jest ale o tym później,
lekka konsystencja co mnie bardzo odpowiada ze względu na ciągłe upały,
nawilżający, nie podkreśla suchych miejsc na twarzy.

Minusy:
ogromne świecenie po kilku godzinach, twarz wygląda dosłownie jak lustro wiec bez dobrego pudru jak dla mnie nie bardzo się nadaje,
bardzo szybko znika z twarzy dosłownie po godzinie wychodzą wszystkie niedoskonałości, ogólnie krycie bardzo słabe. 

Kolejnym kremem, który używałam był HydroSplash BB creamSPF20 PA++ THEFACESHOP

Plusy:
bardzo lekka konsystencja powiedziałabym beztłuszczowa więc jak dla mnie wręcz idealna
dosyć dobrze wyrównuje koloryt skóry i dość dobrze kryje
jak na krem z grupy bb nie daje aż tak świetlistego wykończenia wiec jak dla mnie wielki plus za to ;)

Minusy:
kolor tragiczny, szary, ponury, skóra wyglądała na ziemistą i to nawet moja, która jest bardzo jasna bez żółtawych tonów,
dosyć szybko znika z twarzy, przy mojej tłustej cerze utrzymywał się max 6 godzin

Kolejny krem z firmy Bio-essence Bio PLatinum BB Cream 
Plus Multi-Efects SPF 25/PA++

Plusy:
bardzo dobrze kryje i długo się utrzymuje u mnie spokojnie 10 godzin
nadaje ładny połysk ale nie robi z mojej twarzy lustra
jest dobrze nawilżający, ale bez przesady, nie zatyka też porów 

Minusy:
kolor niestety zbyt szary i stanowczo za ciemny, więc nie polecam osobom z jasną, porcelanową karnacją.

Niestety moim zdaniem kremy te nie do końca dopasowują się do koloru cery i podobnie jak z wszystkimi kosmetykami trzeba spróbować, żeby się przekonać czy są one dobre dla nas czy też nie. 

Myślę, że moje poszukiwania dobrego dla mnie kremu BB jeszcze się nie zakończyły...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*