środa, 7 listopada 2012

Moje GB Top 5

Witajcie,
dzisiaj chcę Wam przedstawić 5 ulubionych produktów z ostatnich 3 pudełeczek GlosyBoxa. Jak już wspominałam, jestem subskrybentka GB, podoba mi się idea testowania kosmetyków, których być może nigdy nie miałabym okazji poużywać, a które mogłyby być dla mnie idealne. I rzeczywiście jest kilka kosmetyków, które spodobały mi się tak bardzo, że już teraz zastanawiam się co zrobię, kiedy zużyję minaturki z GB ;(

Moje GB Top 5 !!!



1. Rene Furterer Karite Maska regenerująca do włosów bardzo suchych i zniszczonych. Maska zawiera 100% naturalnych składników i certyfikat ECOCERT, nie posiada silikonów. Stosujemy ją 1-2 razy w tygodniu. Uwielbiam ten produkt!!! Jest świetny, ma cudowny zapach, a samo stosowanie jest bardzo szybkie (trzymamy ją od 2-5 minut), a efekty widać "gołym" okiem zaraz po użyciu. Już teraz martwię się co to będzie kiedy się skończy i czy będę w stanie przerzucić się na coś tańszego i zapewne gorszego ;(  GB podaje cenę za pełny produkt 153 zł, jednak ja znalazłam ją w aptece internetowej za 122 zł. Wiem, wiem to nadal bardzo dużo, jednak biorąc pod uwagę dużą wydajność przy mojej strukturze włosów, wystarczy mi na rok, a może i dłużej.

2. Yoskine Mikrodermabrazja Szafirowy Peeling Przeciwzmarszczkowy. Peeling posiada sproszkowany szafir, który ma silne właściwości polerowania skóry poprzez powierzchniowe ścieranie martwych komórek naskórka, oraz Duo-Kwas hialuronowy i Sebumatrix. Po zastosowaniu skóra jest wygładzona, oczyszczona, zmniejsza się widoczność porów, a skóra po jego wykonaniu dosłownie wpija inne mazidła. Ja posiadam wersję do do cery normalnej i mieszanej. Stosujemy go raz w tygodniu, ja czasami używam go dwa razy, ale to jest max nawet przy mojej mieszano-tłustej skórze. Bardzo lubię ten produkt, w 100% zgadzam się z producentem co do działania. Ten peeling zostanie ze mną na dłużej, obecnie używam tylko jego. Pełny produkt kosztuje 30 zł za 75 ml. Nie jest źle biorąc pod uwagę jego wydajność ;)

3. Clinique All About Eyes krem pod oczy. Jest to bardzo lekki krem pod oczy, który niweluje opuchnięcia, cienie i drobne zmarszczki. Konsystencja jest kremowo-żelowa przez co krem bardzo szybko się wchłania, a sama aplikacja jest szybka i przyjemna ;). Jest to mój kolejny krem z Clinique i naprawdę bardzo go lubię. Cena kremu to 165 zł za 15 ml. Uważam, że jest mocno przesadzona ze względu na "zwykłe" działanie kremu. W tej cenie możemy kupić świetnej jakości apteczny krem, który będzie miał rewelacyjny skład i mocne działanie. Także krem z Clinique lubię, jednak wolę go zdobywać innymi sposobami, niż zakup za 100% ceny.

4. Nuxe Creme Fraiche de Beaute maseczka nawilżająca. Jej główne zadanie to nawilżenie , ukojenie i odświeżenie  skóry. Możemy ją nakładać przed wielkimi wyjściami, również pod makijaż. Wystarczy nałożyć ją na 10 minut, a następnie resztki wetrzeć w skórę, lub usunąć ze skóry. Maseczka przepięknie pachnie i ma nietłustą kosnystencje. Skład jej jest w 94% naturalny,  nie zawiera parabenów, jest niekomedogenna. Myślę, że najlepiej sprawdzi się u osób ze skórą normalną i suchą ze względu na dość bogatą konsystencję. Jeśli jednak jak ja macie skórę mieszaną w kierunku tłustej to mimo wszystko warto od czasu do czasu zafundować jej dawkę nawilżenia, szczególnie w te zimniejsze miesiące. GB podaje cenę 79 zł za 50 ml, ale ale jak zwykle przesadzają, bo w aptece internetowej możemy ją kupić za ok. 50 zł !!! ;)

5. PAT&RUB Stymulujący peeling do ciała Home Spa. Rozmarynowo-cytrusowy peeling do ciała, oparty na soli, cukrze i olejach roślinnych. Jego głównym zadaniem jest złuszczanie i wygładzanie skóry. Super produkt!!! Ładnie ściera skórę, ale nie jest zbyt ostry. Dodatkowo pięknie pachnie i pozostawia skórę nawilżoną, zapewne dzięki zawartości olejków w składzie. Cena za pełny 450 ml produkt to 99 zł. Uważam, że to strasznie dużo jak za peeling, ale jak to zwykle u mnie bywa zapewne zdobędę go w jakiejś fajnej promocji ;)

A może znacie te kosmetyki ? Jak się u Was sprawdziły ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*