niedziela, 26 maja 2013

Rzęsy Ardell Demi Wispies w akcji :)

Hej Kochani :)

Kiedyś, dawno temu pokazywałam Wam zakupone rzęsy ArDell. Dzisiaj przyszedł czas na makijaż z wykorzystaniem modelu Demi Wispies. Rzęsy są gęste, długie i mocno podkręcone. Zaraz po ich nałożeniu bardzo mi przeszkadzały i ograniczały pole widzenia, ale z czasem udało mi się do nich przyzwyczaić. Zmalowałam do nich burgundowe oczko, z mocno podkreśloną linią rzęs. Makijaż zdecydowanie na wieczór. Co do samych rzęs to mogę powiedzieć, że są łatwe w montażu na powiece, ale wg mnie nie nadają się dla małych oczu :(






A samo oczko prezentuje się tak (tutaj niestety światło jest zimne i nie oddaje rzeczywistego koloru cieni, cała reszta się zgadza :) :








Co myślicie o sztucznych rzęsach ? Stosujecie je czasami u siebie ?

Buziaki :*

51 komentarzy:

  1. Makijaż piękny, a rzęsy jeszcze piękniejsze. Nie używałam jeszcze nigdy sztucznych rzęsy, Twoje wyglądają super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** Ja używam je tylko na specjalne okazje :)

      Usuń
  2. pięknie to zmalowałaś, widać efektowne rzęsy, które nie uderzają "sztucznością"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Dokładnie taki efekt chciałam uzyskać :)

      Usuń
  3. Jak pięknie! cudownie Ci wyszedł ten makijaż :) co do sztucznych rzęs to sama nie miałam jeszcze okazji stosować, chociaż chciałabym przy jakiejś okazji :) kiedy byłam świadkową na weselu miałam jedynie kępki doklejone przy zewnętrznym kąciku i strasznie mi się podobał efekt :) spytam jeszcze co to za cudowna szminka ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*** Efekt dają fajny, ale jednak potrzeba czasu coby się przyzwyczaić... za to w kępkach nawet w dzień można chodzić :) A pomadka to Lily Lolo Parisian Pink i moje naturalnie mocno czerwone usta :)

      Usuń
  4. piękny makijaż na wieczorne wyjścia jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie jet magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! Ja mam te rzęski, ale tylko raz założyłam- nie czuję się w nich komfortowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* No na początku myslałam, że je zerwę z oczu i wyrzucę... ale po juz po chwili (troche dłuższej :) sie przyzwyczaiłam :)

      Usuń
  7. wow,wygladaja jak naturalne a przy tym sa gęste.swietne!

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ale pięknie wyglądasz *.* Świetne masz zdjęcia, powiedz mi, czym je robisz i w jakim oświetleniu? Siedzę i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :** Zdjęcia robię sony alfa, te robiłam w okropnym świetle :( Ale tak naprawdę to obróbka zrobiła swoje :) Niestety sama tego nie robie, wiec ciezko mi podpowiedziec jak takie zrobic :( Ja potrzebuję porządnych zdjecia do portfolio i dlatego je obrabiam (nie sama) i przy okazji dzielę sie nimi z Wami :)

      Usuń
  9. cudny makijaż! rzęsy dodają mu szyku, jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie pod każdym względem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** Choć cos tam by można było jeszcze poprawić :)

      Usuń
  11. sztucznych rzęs nie używam, ale to kwestia lenistwa :) kiedyś się skuszę, chociaż na coś delikatniejszego bo z takimi mogłabym nie włożyć okularów :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ja tez noszę okulary takze na codzien odpadaja :) ale na szczególne okazje czemu nie :)

      Usuń
  12. Szkoda bo moje sa małe ;( Sztucznych rzęs nigdy nie miałam choć chciałabym, ale nie umiałabym ich dobrze i poprawnie przykleić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee... umiałabyś może nie od razu, ale wczesniej czy później bys sie nauczyła :)

      Usuń
  13. jestem zbyt nerwowa jeśli chodzi o przyklejanie rzęs... wolę gdy ktoś mi to robi, wygląda to fenomenalnie na każdym oku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sie denerwowałam na początku, ale teraz mam już wypracowany sposób i jakos łatwiej mi to idzie :)

      Usuń
  14. Niesamowity...przyciągający spojrzenie makijaż! :))) masz prawdziwy talent :)))jakich cieni użyłaś w tym makijażu ?:) śliczne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :** co do cieni to w kąciku wew i troche dalej nałożyłam pigment Vanilla z Mac, na środek powieki czerwony, perłowy cień z Inglota (musze spr jego nr to Ci tutaj dopisze :) w zewnętrznym kąciku Mac Satin Taupe plus inne cienie zeby ładnie wszystko rozetrzec :)

      Usuń
  15. idealnie pomalowane oko! :D zazdroszczę talentu i cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kolory na powiekach :)
    i tak muszę ucinać rzęsy na pasku, wszystkie są za długie do moich małych oczu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :** Dla mnie nawet te były lekko za krótkie :)

      Usuń
  17. Makijaż super, czasem przyklejam sztuczne rzęsy najlepiej sprawdza się klej z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przeciez one Ci pasuja! osobiscie ne uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja mam duze oczyska :) u mnie wiekszosc sztucznych rzes sie sprawdza :)

      Usuń
  20. też je mam, ale są za długie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One sa juz konkrety :) Na moich duzych oczach całkiem wygladaja, ale tez troche je obciazaja...

      Usuń
  21. Makijaż przepiękny, rzęsy ładne i robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jacie :D makijaż prześliczny :) spojrzenie robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Miło mi bardzo, ze sie podoba :)

      Usuń
  23. cudowne są te rzęsy, piękny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*