sobota, 22 lutego 2014

Makijaż z paletką Sleek Garden of Eden :)

Witajcie :)

Dzisiaj chcę pokazać Wam makijaż zrobiony prawie w całości nową paletką ze Sleeka. Zastanawiałam się jaki makijaż Wam pokazać, żeby nie powielać tych zrobionych przez inne dziewczyny, ale żeby wykorzystać jak najwięcej cieni z tej właśnie paletki. Postawiłam na połączenie neonowej zieleni i różo-fioletów.

Nagrałam również filmik z wykonaniem tego makijażu, także jeśli macie chęć zobaczyć co i jak dokładnie zrobiłam to odsyłam Was na mój kanał na YT ( KLIK : )






Co myślicie o takim zestawieniu kolorystycznym  i w ogóle o tym makijażu ?

Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. świetny pomysł twoje oczy od razu przykuwają spojrzenie świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny na ostatnie dni karnawału;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makeup :) I teraz jeszcze bardziej mam ochotę na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta zieleń w kąciku daje rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanko, świetne zestawienie i makijaż przepiękny, a Twoje oczy... niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*