poniedziałek, 28 września 2015

TOP 5 : KOSMETYKI MAYBELLINE

Tanie nie znaczy złe. Od zawsze wychodzę z takiego założenia i nie mam tutaj na myśli tylko kosmetyków. Dosyć często spotykam się z przekonaniem, że tylko marka z wyższej półki daje 100 % pewności, że dana rzecz jest idealna i ma jakość adekwatną do ceny jaką trzeba za nią zapłacić. Powiem Wam, że nie lubię takiego stereotypowego podejścia, bo niestety często na cenę składa się cała masa dodatkowych rzeczy jak reklama, opakowanie, marka, a jakość jest gdzieś tam na samym końcu. Oczywiście nie zawsze tak jest, nie chcę, żebyście mnie źle zrozumiały. Ja po prostu nigdy nie daję kredytu zaufania na podstawie ceny i odwrotnie nie skreślam kosmetyku tylko dlatego, że jest tani. A jeśli dany produkt bardzo dobrze się sprawdza, to ani marka, ani cena nie ma dla mnie żadnego znaczenia.
Dzisiaj pokażę Wam kosmetyki Maybelline, które bardzo lubię i do których chętnie powracam. Nie są one zbyt drogie, za to mają jakość na miarę droższych marek. 
Jeśli chcecie zobaczyć jakie kosmetyki tej marki skradły moje serce to zapraszam Was TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*