niedziela, 6 grudnia 2015

SAMA NATURA? NIE, TO MAKIJAŻ MAKE-UP NO MAKE-UP :)

Czy kiedy widzicie piękne aktorki bez grama makijażu na twarzy myślicie sobie, że są one ogromnymi szczęściarami, bo „matka natura” dała im idealną wręcz cerę, pięknie wyrysowane brwi i usta? Ja kiedyś tak myślałam i ogromnie im tego zazdrościłam. Jednak kiedy dowiedziałam się, że tak naprawdę nad ich wyglądem pracuje cały sztab specjalistów to ogromnie się z tego faktu ucieszyłam. Bo to oznacza, że każda z nas może tak wyglądać i choć nie jest to wcale takie łatwe jak mogłoby się wydawać, to jednak przy zastosowaniu odpowiednich kosmetyków staje się w pełni osiągalne :)

Jeśli chcecie się dowiedzieć nieco więcej na temat tego typu makijażu, jak również chcecie dowiedzieć się jak go wykonać to zapraszam Was TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*