poniedziałek, 18 stycznia 2016

SEPHORA MUD MASK PURIFYING & MATTIFYING

Maseczki nigdy nie były moim ulubionym etapem pielęgnacji twarzy, ale wiem też jak ważne są, jeśli chcemy cieszyć się gładką i piękna skórą. Dlatego jeśli jakiś kosmetyk przypadnie mi do gustu to możecie być pewne, że on naprawdę działa i jest godny zakupu, oczywiście o ile wpisuje się on w potrzeby waszej skóry.
Dzisiaj pokaże Wam produkt o którym mówi się, że jest odpowiednikiem kultowej czarnej maski GlamGlow. Czy tak jest w 100%? Tego nie jestem Wam w stanie powiedzieć, bo po prostu nie miałam okazji jej nigdy używać, ale wiem na pewno, że maska z Sephory robi wiele dobrego dla mojej skóry, a samo jej używanie sprawia mi ogromną przyjemność.
Na recenzję zapraszam Was na abcmakijazu.com .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*