poniedziałek, 22 lutego 2016

PŁYN MICELARNY CZYLI NAJLEPSZY PRODUKT DO DEMAKIJAŻU OCZU I TWARZY

W swoim życiu wypróbowałam wiele różnych produktów do demakijażu oczu i twarzy jednak to właśnie płyn micelarny spełnia się u mnie najlepiej. Makijaż zmywa szybko i skutecznie, a najważniejsze, że nie powoduje u mnie żadnych podrażnień. Nie wymaga również spłukiwania, co dla takiego leniwca jak ja jest ogromnym plusem. Wszystko to sprawia, że już od wielu lat zawsze mam u siebie jakiś płyn micelarny, oczywiście testuję również inne produkty do demakijażu, jednak jak do tej pory nie udało mi się znaleźć niczego wygodniejszego. 

Dziś pokażę Wam moje ulubione płyny micelarne, które nie podrażniają moich wrażliwych oczu, ani skóry twarzy. Powracam do nich naprzemiennie w zależności od dostępności w sklepie, czy też aktualnej zasobności mojego portfela :) 
Na cały wpis zapraszam Was na abcmakijazu.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*