wtorek, 8 marca 2016

CZERWONE USTA – MODNY TREND NA WIOSNĘ I LATO 2016

Dzisiejszym wpisem wracam do Was z makijażami, bo przyznam, że temat ten mocno zaniedbałam na blogu, więc czas najwyższy to zmienić. Ostatnio przeglądając makijażowe trendy na wiosnę i lato 2016 rzucił mi się w oczy makijaż z mocnymi ustami. Nie muszą być one, aż tak żywo czerwone jak w makijażu, który Wam prezentuję, ale mają one być intensywne i mocno podkreślone. Ja postawiłam właśnie na czerwień i tylko delikatnie podkreślone oko, bez jakiegoś specjalnego cieniowania powieki. Makijaż zgodnie z trendami ma być minimalistyczny za wyjątkiem ust. Ja pokusiłam się o doklejenie dosłownie trzech kępek rzęs w kąciku zewnętrznym, aby moje oczy stały się bardziej radosne i uśmiechnięte :) Policzki musnęłam różem, lekko podkreśliłam brwi i niedbale spięłam włosy :)

Na cały wpis zapraszam Was TUTAJ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*