poniedziałek, 14 maja 2012

LRP EFFACLAR DUO - recenzja


W tym poście chciałabym przedstawić Wam kolejny krem do walki z trądzikiem.






I standardowo rozpocznę od tego co obiecuje nam producent. Krem ma działać na skórę w dwojaki sposób, ma likwidować nie tylko zmiany zapalne jak krostki i grudki ale również ma odblokowywać zatkane pory.

Posiada cztery aktywne składniki :
1. Niacyna i pirokton olaminy, które mają pomagać na istniejące, trądzikowe stany zapalne plus mają dodatkowo eliminować bakterie, które są odpowiedzialne za powstawanie stanów zapalnych na skórze,

2. Kwas LHA i kwas linolowy, których zadaniem jest odblokowanie i oczyszczenie zatkanych porów.
Dodatkowo krem zawiera wodę termalną z LRP pomagającą zlikwidować zaczerwienienia podczas kuracji tym kremem.
Pojemność to 40 ml, cena ok. 45 zł.

Używałam tego kremu ok. 2 m-cy i nie powiem lubię go ale moim zdaniem jest to krem przeznaczony do skóry mieszanej i takiej, która nie ma dużo zmian trądzikowych. Krem nie przesuszał mojej skóry, nie miałam po nim zaczerwienień nawet w miejscach gdzie mam rozszerzone naczynka. Używałam go tylko na noc, ale myślę, że przy mojej tłustej skórze mogłabym go spokojnie nakładać rano i wieczorem. Zmiany trądzikowe wyciągał o wiele dłużej niż AVENE TriAcneal i  ich nie zasuszał, cały "proces" pryszcza wyglądał tak jakbym w ogóle nie używała kremu z gamy tych przeciwtrądzikowych. I niestety to bardzo mi się nie podobało, jednak wrócę do niego w zimniejszych miesiącach ponieważ wiem, że przy jego używaniu nic nowego mi nie wyskoczy i nie będę miała przesuszonej skóry. Co do zaskórników to jakoś nie zauważyłam specjalnych efektów, ale też nie pojawiały się nowe.

Podsumowując: krem sprawdzi się u osób ze skórą mieszaną i na pewno przy jego używaniu nic nowego nie powinno się pojawić, dla mnie niestety jego działanie jest za słabe, będzie dobry dla osób po silniejszych kuracjach przeciwtrądzikowych, które chcą utrzymać efekt gładkiej skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*