poniedziałek, 30 lipca 2012

LANCOME EYES VIRTUOSE

Hej Dziewczyny,
dzisiaj chciałam Wam przedstawić  moją ukochaną (od kilku tygodni) paletkę od Lancome. Paletkę dostałam od mojego kochanego mężulka, i nie dość, że sam wybrał rodzaj paletki to jeszcze kolory !!! Muszę przyznać, że trafił w 100% i obecnie używam tylko jej do makijażu oczu. A od jednego koloru zupełnie nie mogę się odczepić i już zaczynam się martwić, co to będzie jak cień się skończy ;(

A oto i moja nowa miłość ;) Paletka jest bardzo cienka, zamyka się na magnes i ma dodatkowo welurowe etui.


W środku jest 6 cieni, dwa aplikatory (mały i duży), oraz bardzo wygodne lusterko.


Cienie są dobrze napigmentowane, troszkę się osypują, utrzymują się cały dzień na bazie UD. Wykończenie to coś pomiędzy perłą a satyną.

Kilka informacji o wadze i kolorach cieni :
B20- BLUE SILVER QUAD
A30- PINK VIOLET QUAD
G01- WHITE DUO
F60- CUBAN BROWN
G50- LAST NIGHT
801- BABY PINK
Waga każdego cienia to 1,2 g.


W takim pudełku była zapakowana paletka.


Jej cena to ok. 40 Euro na lotnisku, ale w Internecie widziałam ją w lepszej cenie.

Wypróbowałam już wszystkie cienie i wykonałam nimi kilka makijaży i dziennych i wieczorowych. Myślę, że odcienie są dobrze dobrane tak by dało się zrobić makijaż odpowiedni na kilka okazji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*