wtorek, 2 czerwca 2015

PĘDZLE ZOEVA ROSE GOLDEN SET VOL. 2

Witajcie :)

Pamiętam jak kilka lat temu zamówiłam swoje pierwsze pędzle do makijażu. Było to zaledwie kilka sztuk, ale po ich pierwszym użyciu byłam tak zachwycona, że od razu zamówiłam kolejne. Od tamtej pory wykonywanie makijażu stało się cudownie przyjemnym, codziennym "obowiązkiem". Oczywiście stosowanie pędzli przełożyło się też na jakość makijażu i chęć ciągłego podnoszenia swoich umiejętności. To wtedy zaczęła się rozwijać moja miłość do makijażu i o zgrozo chęć ciągłego testowania kolejnych kosmetyków kolorowych. Dlatego stwierdzam, że to właśnie one są winowajcami tego mojego kosmetyczno-makijażowego szaleństwa !!! :)


Na prezentację pędzli i ich recenzję zapraszam Was  TUTAJ .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*