sobota, 6 czerwca 2015

ROZŚWIETLACZ MAC SOFT AND GENTLE MINERALIZE SKINFINISH

Witajcie !
Rozświetlacz to obok różu kosmetyk odświeżający i odmładzający, który sprawi, że nasza skóra staje się zdrowa i wypoczęta.  Jeśli macie szarą, pozbawiona blasku skórę to warto zaopatrzyć się w ten wynalazek, bo naprawdę potrafi zdziałać cuda !  A jeśli nie… to i tak będziecie z niego zadowolone :)
Dzisiaj pokażę Wam mój rozświetlacz nr 1, który kupiłam bardzo dawno temu jako pierwszy produkt z tej kategorii i który wg mnie nie ma sobie równych. Mowa tu o rozświetlaczu, a właściwie pudrze mineralnym MAC Mineralize Skonfinish w odcieniu Soft and Gentle.
Na całą recenzję zapraszam Was TUTAJ .


1 komentarz:

  1. Widziałam go w wielu filmikach u dziewczyn i gdyby nie to, że szkoda mi kasy na rozświetlacz, którego używam od święta, to bym go kupiła, bo daje piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*