poniedziałek, 17 sierpnia 2015

5 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW W MAKIJAŻU

Zapewne każda z nas wiele razy popełniła makijażowe błędy. Najczęściej widzimy je dopiero po kilku latach przeglądając pamiątkowe zdjęcia :). Ja kiedy zaczynałam prowadzić tego bloga sama zamieszczałam zdjęcia makijaży, których wolałabym tam teraz nie widzieć. Jednak wychodzę z założenia, że „nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło” i jeśli tylko potrafimy wyciągnąć wnioski i skorygować nasze błędy to warto się mylić i eksperymentować.
Makijaż to cudowny wynalazek do skorygowania naszych niedoskonałości i podkreślenia tego co w nas najlepsze. A czasem patrząc na dziewczyny, które spotykam na ulicy mam wrażenie, że makijaż to samo zło. Dzisiaj opiszę Wam co mnie najbardziej razi.

Na pełny post zapraszam Was TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*