piątek, 7 sierpnia 2015

MAKIJAŻ EGZOTYCZNY

Witajcie 
Dzisiejszy makijaż chodził mi po głowie od bardzo, bardzo dawna. Pierwszy raz zobaczyłam go kilka lat temu u mojej ulubionej i zarazem jednej z pierwszych blogerek/vlogerek, którą zaczęłam oglądać. I w końcu przyszedł czas na jego wykonanie. Cały makijaż to taki trochę ukłon w stronę lata i klimatów wakacyjnych. Na oku znalazły się odcienie morskiej zieleni, turkusu i odrobina słonecznej, nasyconej żółci. Makijaż oka jest bardzo intensywny, raczej wieczorowy. Na policzki i usta wybrałam zgaszone odcienie różu, tak aby całość prezentowała się spójnie, a makijaż nie był przeciążony. Na oczach możecie też zobaczyć rzęsy, które zostały zaprojektowane prze Kasię – Katosu. 
Na cały wpis zapraszam Was TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*