poniedziałek, 11 czerwca 2012

Małe zakupy

Ostatnio moja skóra na głowie mocno się buntuje i dlatego musiałam zainwestować w nowe szampony apteczne. Moje włosy są cienkie (ale za to mam ich sporo, no cóż nie można mieć wszystkiego ;) krótkie z tendencją do przetłuszczania. I niestety właśnie to ostatnie powoduje zwiększone ich wypadanie. Ze swoim problemem byłam nawet u dermatologa,  dostałam bardzo mocne preparaty na receptę, po ich przeanalizowaniu stwierdziłam, że na początek spróbuję mniej ekstremalną kurację.


Wybór padł na szampon La Roche-Posay KERIUM Przeciwłupieżowy szampon – żel mikrozłuszczający LHA na łupież tłusty (200 ml, ok. 50 zł). Stosowałam go będąc na Filipinach, gdzie problem był jeszcze mocniejszy ze względu na gorący i mega wilgotny klimat. Ten szampon u mnie sprawdza się świetnie, zmniejsza łupież tłusty, przetłuszczanie się włosów, swędzenie skóry głowy i  zmniejsza wypadanie. Ale ponieważ szampon działa dość mocno oczyszczająco i wysuszająco, więc musiałam dodatkowo dokupić coś delikatniejszego. W związku z tym wybrałam szampon RENE FURTERER FORTICEA Szampon wzmacniający, stymulujący włosy, zapobiegający ich wypadaniu  (250 ml, ok. 60 zł). Tego szamponu nigdy nie używałam i sama jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi...



Dodatkowo zamówiłam (zakupy robiłam w aptece internetowej) płyn micelarny BIODERMA Sensibio dwa opakowania 250 ml w cenie 40 zł !!!

8 komentarzy:

  1. ho ho co ja widze ze ostro sie do tego zabralas:)
    ale trzeba jakos sobie pomagac ja zaczelam od wewnatrz kuracje. Po ciazy straszny mialam problem z wypadaniem a przetluszczanie zostalo mi do teraz kupilam witaminy, tran i staram sie zdrowo odzywiac kiedys slyszalam ze problem bywa w srodku a nie na zewnatrz ze moze byc to oznaka choroby badz nadmiar stresu.
    obserwuje i bedzie mi milo jak rowniez mnie zaobserwujesz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym co piszesz i wiem, że przyczyną może być np. nadmiar cukru, a ja go tak baaardzo lubię ;(
    Witaminy zażywam o tranie zapomniałam, jutro dokupie i zobaczymy jak to bedzie...
    Również obserwuję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osotatnio też mam spory problem ze skórą głowy. Jeszcze do dermatologa nie zajrzałam, ale myślę, że sama wypróbuję coś z preparatów dostępnych na rynku, które mogą mi pomóc :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dobry pomysł i najpierw lepiej spróbować coś dostępnego na rynku najlepiej aptecznym. Ja dostałam tak agresywną kurację, że najpierw musiałabym się pożegnać z moimi włosami a później może by cos odrosło...

      Usuń
  4. Super zakupy :) Obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakiej aptece robiłaś te zakupy? Zresztą bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy od kilku lat robię w aptece internetowej http://www.aptekaslonik.pl/ . Warto tam zaglądać bo mają świetne promocje, i w ogóle wiele produktów jest w dobrych cenach ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*