piątek, 29 czerwca 2012

Strój dnia i "dodatkowe" wyprzedaże

Hej Dziewczyny,
dzisiaj w Krakowie było baaardzo gorąco, więc starałam się ubrać lekko i przewiewnie (pewnie o tym jeszcze nie wiecie ale ubrania, buty i dodatki "kocham" równie mocno jak kosmetyki ;) Niestety moim fotografem był mój statyw, więc jest tylko jedno zdjęcie i to kiepskiej jakości ;( Ale mam nadzieję, że w przyszłości namówię mojego męża do pstryknięcia kilku fotek.


Sukienka - Top Secret, 99 PLN
Torebka - osiedlowy sklepik, ok. 50 zł
Pasek - H&M ceny nie pamiętam ale chyba coś ok. 20-30 zł
Buty - Melissa Jason Wu, kupione na Filipinach, pamiętam, że po przeliczeniu wychodziło troszkę taniej niż w Polsce

A tutaj kilka moich wyprzedażowych zdobyczy ;) Na razie jestem z siebie dumna, że nie uległam zakupowemu szłowi i kupuję rzeczy z listy i nic ponadto ;) W tym sezonie postanowiłam zakupić trochę dodatków, bo przeceny na nie były konkretne i opłacalne. Kupiłam kilka par kolczyków i jeden pierścionek. Poszukuję jeszcze jakiś fajny długi naszyjnik, ale na razie nic mnie nie urzekło.



Kolczyki z Mango przecenione na 29,90 zł. Uważam, że dodatki w tym sklepie są naprawdę dobrej jakości, a do tego bardzo niepowtarzalne.


I kolczyki plus jeden materiałowy pierścionek z Orsaya, wszystko za 10 zł, więc żal byłoby nie kupić ;)


Kupiłam jeszcze kilka ciuszków i coś tam jeszcze planuję dokupić, ale sama się sobie dziwię, że jestem taka wytrwała ;)

4 komentarze:

  1. Śliczna sukienka <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Melisski wyglądają na nodze booosko! Mam straszny na nie apetyt. TYlko przy stopie 37,5 boję się kupować on-line:( A przymierzyć nie mam gdzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę doradzić to zawsze lepiej kupić troszkę większe, bo rozmiarówka jest zaniżona. Czyli jeśli masz 37,5 to kupuj 38. A jeżeli chodzi o zakupy on-line to masz 10 dni na zwrot więc jakby co to zawsze możesz odesłać. Ja bym zamówiła 37 i 38 i jedną parę bym zwróciła ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*