czwartek, 28 czerwca 2012

Nail Polish by H&M Red Nail

Hej Dziewczyny,
dzisiaj pokażę Wam kolejny lakier z H&M. Nazwa koloru to Red Nail i jest to piękny odcień czerwieni. I tak naprawdę nie potrafię dokładnie określic czy jest to odcień ciepły czy zimny... ale dla mnie jest idealny ;) Wiem, że w lecie królują raczej delikatniejsze kolory, jednak dla mnie czerwień na paznokciach sprawdza się zawsze i pięknie wygląda również na paznokciach u nóg ;) Pewnie się powtarzam, ale uwielbiam lakiery z H&M i juz poluję na kolejne kolory ;)

Czas na kilka zdjęć ;)


To zdjęcie robiłam w sztucznym świetle, więc troszkę odbiega od prawdziwego koloru ;(



Moja kolekcja z H&M na dzień dzisiejszy prezentuje się tak :


Kolory prawie takie same jak w realu. 

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają dwa środkowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery są super i kolorki też, bardzo nasycone, ale nie tak nachalnie ;) Polecam

      Usuń
  2. Obserwuję Twój blog i zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*