niedziela, 12 sierpnia 2012

Cień Catrice C'mon Chameleon w roli głównej

Dzisiaj kolejny makijaż w moim wykonaniu ;) Tym razem pokusiłam się zrobić go jednym cieniem Catrice C'mon Chameleon. W rzeczywistości użyłam jeszcze dwóch innych (pod łuk brwiowy i w kąciku), jednak ten jeden zrobił praktycznie całą robotę, oczywiście włączając w to cieniowanie oka. Lubię ten cień, jednak jak pewnie większośc z Was wie, jest to odpowiednik cienia Mac Club i muszę przyznać, że oglądając w sklepie ten z Maca stwierdziłam, że są identyczne, ale... no właśne ale wydaje mi się, że ten z Maca ma lepszą konsystencję (nie osypuje się) i podobno w mejscu roztarcia powstaje filoetowo-brązowy odcień. Przy cieniu Catrice ja widzę tylko brąz. Dlatego Club ciągle mnie kusi!!!

Makijaż prezentuje się tak:



Jeśli znacie cień Club z Maca i z Catice to dajcie znać czy jednak warto zakupic ten z Maca.
Buziaki ;-*

6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie wiem jak one się do siebie mają, ale ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest ok, ale minusem jest to, że sie osypuje podczas nakładania plus chciałabym, żeby był intensywniejszy! Także ciagle mysle nad tym z Mac i chyba pójde go po raz kolejny pomacac ;)

      Usuń
  2. Another fact which a lot of people are interested in is the battery.
    Red lights can be tricky but can be made to look good
    if you're careful. But there are only a few that put out top quality cameras.

    Feel free to surf to my weblog; canon 6d

    OdpowiedzUsuń
  3. This feature adds more digital camera ratings and is perfect for professional
    nature photographers who want to take photos with no artificial lighting.
    In contrast, the 5DIII exhibits no loss of fine detail at ISO 6400.
    This comes in specially handy when driving a car and you have
    a i - Pod Touch stand with you so you can easily slip your
    phone into that and not worry about it getting damaged in any manner.


    Here is my website ... canon 5d mark iii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*