niedziela, 5 sierpnia 2012

Wieczorową porą

Dzisiaj chcę Wam pokazać delikatne smoky eyes, wykonane przy użyciu paletki Lancome Eyes Virtuose Pallete o której już Wam pisałam tutaj KLIK. Coraz bardziej ją lubię, bo naprawdę można nią wykonać sporo makijaży na różniaste okazje. Moja propozycja makijażu to bardzo delikatne smokye i bardzo naturalne usta, pokryłam je tylko błyszczykiem w praktycznie identycznym odcieniu moich ust. Makijaż zachowałam w chłodnym odcieniu, taki najbardziej lubię. Myślę, że będzie to dobra propozycja na wieczór, ale bez dużego szaleństwa.

Ja osobiście bardzo lubię ten typ makijażu u siebie, bo zmniejsza moje duże oczy, niweluje opadającą powiekę i kąciki i dodatkowo pomaga ukryć blisko osadzone oczy. Więc dla mnie jest idealny!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*