piątek, 25 stycznia 2013

Kilka kuferkowych nowości

Witajcie ;)

Dzisiaj czas na kilka nowości, które pojawiły się w moim makijażowym kuferku.

Na początek pokażę Wam rzeczy, które znacznie ułatwiły mi życie i pomogły zorganizować i zachować porządek w pędzlach i w pojedynczych cieniach.

Etui na pędzle kupione podczas kursu w szkole wizażu za 20 zł. Wg mnie na pierwszy rzut oka wygląda jak malutka torebka do ręki ;)






Kolejnym zakupem jest paletka z GlamBoxa (33 zł plus przesyłka). Miałam na nią chrapkę już dawno temu, później o niej zapomniałam, ale ostatnio, zauważyłam ją u którejś z Was na blogu i już nie było odwrotu. Wybrałam paletkę w romantyczne wzory i już wiem, że zakup jest udany, bo paletka jest w stanie pomieścić 35 cieni z Maca lub z Inglota. Poza tym w końcu wszystkie pojedyncze cienie mam w jednym miejscu co ułatwia malowanie i dodatkowo zobaczyłam, jak wiele mam cieni w stonowanych kolorach, a jak mało tych kolorowych !!! (przynajmniej w tej palecie ;)






W zeszłym tygodniu poszłam do Inglota po cień do brwi... oczywiście zakupy nie skończyły się tylko na nim. Skusiłam się jeszcze na trzy cienie i chusteczki matujące w promocji za 9 zł ;)




Cień do brwi w odcieniu 567 (10 zł)
Bordowy cień 450 (10 zł)
Niebiesko-granatowy cień do powiek Vertigo 50 (16 zł)
Jasno beżowy cień do powiek Vertigo 62 (16 zł)

Dwa ostatnie cieni są bardzo ciekawe w wykończeniu, nie do końca matowe, z lekkimi drobinkami dają bardzo ładny efekt idealny na dzień.

Buziaki ;*

24 komentarze:

  1. sama mysle kupic tą palete ;) tak to jest idzie sie pojedna rzecz a wraca z kilkoma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, najlepiej nie łazić po sklepach tylko siedzieć w domu, wtedy przynajmniej porfel jest bzpieczny !!! ;)

      Usuń
  2. Najfajniej wśród takich paletek ogląda się całość gdzie widać od razu, który jest używany najczęściej :D
    A etui faktycznie jak malutka torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, widać wyraźnie, które cienie schodzą najszybciej ;) A tak poaza tym to dobrze mieć wszystkie cienie w jednym miejscu, bo widać co jest, czego brakuje i w ogóle lepiej widać czym się cienie od siebie różnią (odcień, wykończenie, intensywnośc).

      Usuń
  3. Etui wygląda jak portfel :D
    Ten bordowy cień jest przepiękny. Masz może zdjęcie z tym cieniem na oku?
    Vertigo beżowy miałam, ale u mnie kompletnie się nie sprawdził, podobnie jak trzy inne kolory z tej serii :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bordowym cieniem postaram się zrobic jakis makijaż i wrzucę go na pewno na bloga ;) A dlaczego cienie sie nie sprawdziły ? Mnie przypadły bardzo do gustu ;)

      Usuń
  4. Etui bardzo gustowne, niczym portfelik :] Paletka piękna- wygląda bardzo ładnie.
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowne i eleganckie etui:) Cień bordowy mimo że mi nie pasuje podbił moje serce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Z cieniem bordowy na 100% pojawi sie jakis makijaż, także bedziesz mogła lepiej mu sie przyjrzeć, bo jest niewątpliwie bardzo oryginalny!

      Usuń
  6. Świetne to etui,bardzo praktyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam że to torebka-nie pomyślałabym,że to etui na pędzle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je zobaczyłam to od razu mi sie spodobało, właśnie ze względu na to, że jest inne niż większość etui na pędzle ;)

      Usuń
  8. sama musze sie zmoc na takiego glamboxa;]
    piekne cienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paletka, i cudne kolory cieni w niej zamieszkujące! Etui na pędzle jest wysoko na mojej liście must have :)
    Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Polecam Ci zakupić etui, bo bardzo ułatwia życie ;)

      Usuń
  10. Ale cudna paletka! I te kolorki cieni są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam dwa glamboxy i jedną podróbkę, dzielnie mi służą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*