poniedziałek, 14 stycznia 2013

Leśna kreska ;)

Hej Dziewczynki ;)

W trakcie wrześniowego pobytu w Szkocji kupiłam w TX Maxx bardzo ciekawy cień firmy Too Faced odcień Label Whore. Jest to ciemno zielony cień z brokatowymi drobinkami z którym próbowałam już jakiś czas temu zrobić dla Was makijaż. Niestety zdjęcia mi się nie spodobały, a sam makijaż wydawał mi się bardzo ciężki i powiem Wam szczerze był po prostu nieładny ;(

Dlatego właśnie postanowiłam, że trzeba go jakoś inaczej wykorzystać ;) Stwierdziłam, że spróbuję zrobić nim kreskę, a właściwie przykryć nim kreskę wykonaną czarnym eyelinerem. Efekt wyszedł graficzny, ale też wg mnie bardzo glamour. Makijaż nadaje się i na dzień i jak najbardziej na wieczór.  Zresztą same oceńcie efekt ;)














Kosmetyki, które użyłam do zrobienia tego makijażu:

Twarz :
Podkład Make Up For Ever HD w odcieniu N115
Korektor MAC Studio Finish Concealer NC15
Puder Maybelline Dream Mat Powder w odcieniu 03
Róż MAC Warm Soul
Rozświetlacz MAC Soft and Gentle

Oczy:
Baza Cashmere
Cienie: na całą powiekę i pod łuk brwiowy nałożyłam matowy cień z Inglota nr 353, załamanie matowy Inglot nr 349, wewnętrzny kącik to MAC Ricepaper,
Eyeliner z paletki Dior pokryty cieniem  Too Faced odcień Label Whore
Tusz Loreal Million Lashes

Brwi:
Kredka z Inglota nr 511

Usta:
Pomadka Sephora Maniac nr 16

Co myślicie o takiej kresce i w ogóle o tym makijażu ?

Buziaki ;*

30 komentarzy:

  1. piękna kreska *.*

    www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz piękne oczy! A kreska? Idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten makijaż, ja zaznaczyłabym bardziej dolną powiekę, ale wtedy makijaż mógłby być za ciężki na dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Myślę, że byłby fajny i nawet na dzień by sie nadał ;) Ja mam jakieś skrzywienie z tą dolną powieką, strasznie nie lubię mieć jej pomalowanej, chociaż wtedy wcale jakos zle nie wygląda...

      Usuń
  4. Jak zwykle jestem pod wrażeniem:)Piknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie wyszla Ci ta kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na takich dużych oczach to można szaleć z kreskami :) bardzo ładnie wykonana..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przynajmniej do tego moje oczy sie nadają i naprawde mam sporą powierzchnie do malowania ;)

      Usuń
  7. Piękny makijaż jak zwykle zresztą.
    Podkład Z Make up Forever wygląda super.
    Z niecierpliwością czekam na jego szerszą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* A recenzja podkłądu bedzie na 100%, ale mysle, że dopiero w lutym zrobię, bo muse go jeszcze potestowac ;)

      Usuń
  8. Perfekcyjna kreska , bardzo podoba mi sie jej kolor:) Makijaż bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba się i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa kreska :) szmaragd to podobno najmodniejszy kolor, a mój monitor właśnie tak przedstawia kolor :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor wyszedł bardzo podobny do szmaragdowego, choc wg mnie jest nieco ciemniejszy ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Makijaż bardzo spokojny i subtelny ale wyglądasz w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny kolorek kreski :) bardzo łądnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kreska ja się jeszcze muszę podszkolić ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A z doświadczenia wiem, że na poczatku kreski wychodzą różnie, ale z czasem jest coraz lepiej ;)

      Usuń
  14. bardzo Ci pasuje kreska :) i efekt też całkiem ładny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :*